Про проект

Проект МТЦ (Міжнародного торгового центру) допомагатиме малим і середнім виробникам та переробникам свіжих фруктів і овочів у Херсонській, Миколаївській, Одеській областях України підвищити свою конкурентоспроможність, інтегрувати в національні та глобальні ланцюжки створення вартості, відкрити доступ до нових ринків, з фокусом на ринки ЄС.
Це буде зроблено шляхом підтримки МСП: виробляти товари відповідно до вимог ринку, поліпшити можливості організацій підтримки бізнесу (BSOs) для надання якісних послуг малому та середньому бізнесу, а також сприяти пілотним МСП вийти на цільові ринки, зокрема на ринки ЄС.
Проект фінансується посольством Швеції та реалізується Міжнародним торговим центром у тісній співпраці з національними партнерами проекту.
Тривалість проекту: 4 роки (2016-2019).

МЕТА

Допомогти малим і середнім підприємствам-виробникам, переробникам свіжих фруктів і овочів інтегрувати в національні та глобальні ланцюжки створення вартості й відкрити доступ до нових ринків шляхом:

1
Навчання МСП виробляти товари відповідно до вимог ринку
2
Підвіщення компетентностей структур з підтримки бізнесу для надання ними якісних бізнес-послуг МСП
3
Об’єднання МСП з цільовими ринками, з фокусом на ринки ЄС
4
Business linkages created for SMEs to expand sales in both domestic and international markets, in particular in the EU

Географія проекту

Проект фокусується на трьох південних регіонах: Херсонському, Миколаївському й Одеському.

  • На сьогоднішній день сільськогосподарська продукція становить 31,5% українського експорту та 17% ВВП. У 2014 році Херсонська, Миколаївська та Одеська області становили 25% загального обсягу від загального об’єму виробництва овочів і кукурузник культур.
  • Південь України завжди був лідером сільськогосподарського виробництва у країні й має великий потенціал для експорту високоякісних сільськогосподарських продуктів за вимогами світових ринків, включаючи Європейський Союз.
  • Географічне положення з його близькістю до моря та лиманів забезпечує сприятливий клімат і родючі землі для сільськогосподарського виробництва.
  • Фрукти й овочі, вирощені в цих регіонах, зарекомендували себе як високоякісні продукти, що добре позиціонують себе на місцевих та регіональних ринках.