Українські підприємці діляться враженнями від участі у виставці Fruit Logistica

З 7 по 9 лютого у виставковому центрі Мессе Берлін проходила міжнародна виставка свіжих овочів і фруктів Fruit Logistica. Цього разу, завдяки проекту ITC в Україні, на виставці був представлений перший український національний стенд.

На ньому свою продукцію та маркетингові матеріали представили сім компаній з Херсонської, Миколаївської та Одеської областей. Це компанії «Агропатріот» (представили часник, в тому числі гранульований та чищений, а також часникова паста), «Сапераві» (займається виробництвом свіжої і замороженої суниці, малини, ожини, свіжої черешні), «Агат-Південь» (свіжі кавуни і дині), «Євросервісгруп» (свіжі кавуни і дині), «Владам» (соки, консервовані томати та огірки), «Горіх Причорномор’я» (горіхово-медові суміші), «Роздольне» (заморожені фрукти, ягоди, овочі).

Усі три дні виставки були насиченими на знайомства і спілкування для аграріїв. За словами національного менеджера проекту ITC Олени Коломойцевої, український стенд викликав значний інтерес серед багатьох гостей Fruit Logistica. Серед почесних гостей українського стенду були заступник міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева, представники посольства Швейцарії у Берліні, керівник проекту AgriTrade Ukraine Андре Піллінг.

«Багато годин підготовки, серйозна і кропітка робота, яка залишилася за кадром. Але ми впоралися. Наші компанії добре підготувалися і змогли гідно представити Україну на масштабній виставці. Дякую учасникам, консультантам ITC Олексію Єрохіну та Владиславу Фалєєву за тісний контакт з нашими партнерами, а також проекту UHBDP за підтримку в організації поїздки до Берліна», – говорить Олена Коломойцева.

За словами Олени Коломойцевої, українські виробники плодоовочевої продукції отримали багато контактів і попередніх домовленостей про контракти з представниками різних країн: Німеччина, Польща, Нідерланди, Катар, Об’єднані Арабські Емірати.

Особливу цікавість у гостей виставки викликали український часник, свіжі ягоди (ожина, лохина, малина), заморожені ягоди, а також унікальний продукт на виставці від компанії «Горіх Причорномор’я» – горіхово-медові суміші.

«Ми всі разом працюємо для створення бренду made in Ukraine. Якщо ми будемо плодотворними і відповідальними за свій продукт, то уже найближчими роками полиці європейських і світових торгових мереж будуть заповнені якісним українським продуктом», – відзначив національний консультант ITC Владислав Фалєєв.

«Ми бачимо, що попит на нашу продукцію є. Я закликаю усіх – не боятися, йти на світові ринки. Україна має можливість зайняти достойне місце серед виробників овочів і фруктів. Сьогодні ми займаємо скромні позиції, але маємо величезний потенціал. Від нас залежить, чи зможемо ним скористатися», –  говорить керівник компанії «Роздольне» Юрій Біліченко.

«Хочу подякувати представникам ITC та UHBDP за те, що витягнули нас із виробничої рутини. Ми дуже задоволені участю у виставці і організацією поїздки, – коментує представник компанії «Горіх Причорномор’я» Геннадій Бурлака. – Ми побачили, що пропонують європейські виробники. Потрібно постійно вдосконалюватись, експериментувати зі своєю продукцією, їздити і виставляти її, дивитися, як реагує ринок. Цього разу ми досягли попередніх домовленостей про поставку нашої продукції».

«Виставка Fruit Logistica дала нам зрозуміти, що сьогодні потрібно європейському ринку: який продукт, у якій упаковці і з якою обгорткою, – говорить директор компанії «Владам» Сергій Сенюк. – Завдяки проекту ITC ми знаходимо нових клієнтів і партнерів на європейському ринку».

Довідково. Fruit Logistica – це важлива подія, яка охоплює всі сектори плодоовочевого бізнесу та пропонує широкий огляд технологій, продуктів та послуг для кожної ланки міжнародного ланцюжка поставок. Учасники виставки зможуть дізнатися про всі новинки і міжнародні тренди, поспілкуватися з експертами галузі, познайомитися з тисячами нових постачальників і потенційних клієнтів. Fruit Logistica орієнтована на виробників, оптових та роздрібних продавців, імпортерів та експортерів овочів та фруктів, а також на пакувальні та транспортні компанії.

%d блогерам подобається це: