Українські фермери взяли участь у міжнародній виставці Gulfood 2019

Більше десяти українських компаній плодоовочевого сектору взяли участь у міжнародній виставці Gulfood 2019, що проходила в м. Дубай з 17 по 21 лютого. Завдяки розширенню географії Проекту ІТС в Україні, на Gulfood 2019 були представлені не тільки підприємці з Одеси, Миколаєва і Херсона, але й аграрії з Запоріжжя та Дніпра.

За національним стендом українські підприємці презентували різну продукцію: як свіжу, так і перероблену. Це яблука, соки, джеми, часник, кизил, горіхи і медово-горіхові пасти, багато видів консервації та інше.

Масштаби Gulfood вражають. Це виставкова площа у понад 130 000 кв. м., більше 5 тисяч учасників з понад 100 країн світу. Кількість відвідувачів виставки – близько 100 тисяч. На виставці проводять десятки кулінарних шоу, тут можна спробувати страви десятків країн світу, зустрітися з урядовцями й імпортерами в коридорах павільйонів, побувати на майстер-класах найкращих шефів світу, домовитися про співпрацю з консультантами, імпортерами.

Ми запитали учасників Gulfood 2019 про їх враження від виставки і як вони оцінюють її результати для майбутнього їх компаній.

Геннадій ЮДІН, віце-президент Української горіхової асоціації:

– Наша делегація складалась із представників найбільших промислових садів України. В такому заході ми брали участь вперше. В організації поїздки нам допомогла співпраця з Проектом ІТС в Україні. Головна мета нашої участі у цій виставці – промоніторити основних світових гравців цього регіону і зрозуміти, як виходити на цей ринок. Ми знаємо, що на цьому ринку є дуже високі вимоги до якості. Тому вже вирощуємо саме таку продукцію.

Ми відчули ефективну підтримку від консультантів ІТС та залишились дуже задоволені участю у виставці Gulfood 2019. Це і організація самої поїздки, і професійні поради, і допомога з перекладом. За нашим стендом склалась хороша атмосфера завдяки злагодженій роботі команди Проекту.

Ця виставка – трамплін для участі у подальших виставках, де ми вже знаємо як себе позиціонувати. Цього року ми спробуємо підготувати партії якісного грецького горіха і фундука для експорту в цей регіон.

Олександр ОРЄХІН, керівник фермерського господарства «Деметралекс»:

– Загалом я задоволений участю у виставці Gulfood 2019. Все було добре організовано, у нас був дуже гарний помітний стенд, зручні місця для виставки.

Протягом перших двох днів виставки я обійшов майже двадцять потенційних клієнтів. Шість із них готові продовжувати діалог щодо поставки салатної зелені та іншої нашої продукції. Згодом активніше почали підходити учасники виставки до нашого стенду. Нашим продуктом теж цікавились. Ми встановили ще кілька контактів, з якими потенційно можна працювати. Загалом я зібрав близько десяти таких реальних контактів.

Думаю, не в останню чергу зіграла наша підготовка. Зокрема, каталог і рекламна продукція були перекладені арабською мовою. Також хороші поради давали консультанти ІТС. Тому на сьогоднішній день результат виставки оцінюю як позитивний. А на майбутнє думаю над новим для нас продуктом – заморожена зелень.

Олег КОЖАН, директор ТОВ «Айс Запоріжжя»:

– Ми вперше побували на Gulfood. Виставка нас вразила: дуже багато учасників з різних країн і континентів. Ми встигли взяти близько шістдесяти контактів, і з кількома десятками компаній провели попередні переговори. Це компанії з Європи, Африки, Азії.

Ми займаємось замороженими овочами, фруктами, ягодами. На виставці побачили, що до цієї продукції є стійкий інтерес. Для себе ми зрозуміли деякі світові тренди, а також вимоги до якості, упаковки та інших параметрів. Тому будемо підлаштовуватись під нові ринки, змінювати виробництво. Уже на наступний рік ми плануємо взяти участь у виставці зі зразками продукції і добре підготуватись.

Олена ЗАСЛАВСЬКА, менеджер із зовнішньоекономічної діяльності ФОП «Ольшанський С. М.»:

– Ми задоволені професійною роботою команди ІТС в організації і підтримці нашої компанії на виставці. Це чудова нагода для підприємців, коли частину витрат і організаційних питань бере на себе Проект.

Сама виставка дуже масштабна. Було дуже приємно брати участь у такій події за національним українським стендом. Ми попрацювали зі списком контактів, встановили багато ділових зв’язків, які вже почали відпрацьовувати. Учасники виставки – це переважно відкриті ділові люди, які готові слухати, домовлятися, продовжувати співпрацю.

Ми вирощуємо кизиловий сад. Це доволі нішовий продукт, але попит на нього теж є. Потрібно шукати взаємодію з цим ринком, пропонувати цікаві позиції. Думаю, що після цієї виставки ми активізуємо нашу експортну роботу і матимемо поставки на нові ринки.

Довідково.

Проект Міжнародного Торгового Центру (ІТС) допомагає малим і середнім виробникам та переробникам свіжих овочів і фруктів південних регіонів України підвищити конкурентоспроможність, інтегруватися в національні та глобальні ланцюжки створення вартості, відкрити доступ до нових ринків з фокусом на ринки ЄС.

Проект передбачає навчання представників малих і середніх підприємств виробництву товарів із урахуванням вимог цільових ринків, підвищення компетенції організацій із підтримки бізнесу для надання підприємцям ширшого кола якісних послуг, а також сприяння пілотним МСП у їх бажанні вийти на цільові ринки, зокрема ринки ЄС.

Проект фінансується Посольством Швеції в Україні та реалізується ІТС у тісній співпраці з національними партнерами проекту.

Фото
%d блогерам подобається це: