Контракти, контакти і новий досвід: українські фермери взяли участь у FRUIT LOGISTICA

З 5 по 7 лютого в Берліні проходила міжнародна виставка технологій обробки, зберігання і транспортування овочів і фруктів FRUIT LOGISTICA.

Цьогоріч за українським національним стендом були представлені 10 компаній та дві професійні асоціації. Це виробники і переробники плодоовочевої продукції з півдня та центру України: «Сади Дніпра», «Фрутлайф», «Дунайський аграрій», «Аврора», «Агрокомплекс Барський», «Агро-Патріот», «Таврія-Скіф», Fresh Family, «Владам» та «Євросервісгруп». А також учасники Української асоціації аграрного експорту та асоціації УКРСАДВИНПРОМ.

Компанії займаються вирощуванням і переробкою різних культур, які мають попит на ринку ЄС. Це яблука, персики, горіхи, томати, кавуни, дині, зелень, часник та інші продукти.

Ще 5 компаній відвідали виставку в якості навчального візиту. Це «Родючість», «Любокут», «Агро-Поставка», Fresh Salat і Demetralex.

Окрім безпосередньої участі у FRUIT LOGISTICA українська делегація взяла участь у кількох заходах, запланованих у програмі візиту. Це семінар щодо вимог ринку ЄС до свіжої плодоовочевої продукції, візит до Rijk Zwaan Retail Center, візит на Fruchthof Berlin – кооперативний оптовий ринок свіжої продукції загальною, а також низка В2В зустрічей, організованих консультантами ІТС.

Які враження від участі у FRUIT LOGISTICA та організації візиту до Берліну? Про це ми запитали українських фермерів.

Дмитро РЕЗНІК, ТОВ «Агрокомплекс-Барський»

Цього року наша участь у виставці FRUIT LOGISTICA була дуже продуктивною. У нас був дуже зручний павільйон. Хоча відвідувачів загалом було менше, ніж минулого року, але потенційних клієнтів і зацікавлених осіб було більше. Виставка тільки завершилася, а ми вже уклали контракт з однією компанією і зараз на етапі підписання контракту з іншою. Зіграв свою роль і той факт, що цього року у світі дефіцит яблук, порівняно з іншим роком – менше на 20%.

Під час виставки також ближче познайомилися з клієнтами, з якими ми вже працюємо. Тобто раніше спілкувалися тільки через електронну пошту та месенджери, а тепер познайомились реально і продовжуємо з ними працювати.

Дякую команді Проєкту ІТС за організацію поїздки, за супровід консультантів під час B2B- зустрічей, за цікаву програму. Багато корисної інформації дізнався на семінарі про ринок свіжих овочів і фруктів у країнах ЄС та Швейцарії.

Наступного року теж планую брати участь у FRUIT LOGISTICA.

Дана СТРЮКОВА, ФГ «Родючість»

На такій виставці ми були вперше. Для нас це був певною мірою шок, бо професійних заходів такого масштабу ми ще не відвідували. Все організовано на високому рівні, учасники налаштовані дружньо, всі посміхаються, спілкуються, діляться ідеями, досягненнями, пропозиціями, обмінюються контактами.

За національним стендом було багато людей. Але так як ми були поки що з навчальним візитом, то багато часу приділили вивченню інших павільйонів. Збирали інформацію для нашого напрямку. Зокрема, про сушильні машини для черешень. І ми побачили, що уже є технологічні рішення, які дозволяють отримати потрібний нам продукт не за кілька днів, а за 8 годин. Також цікавились анти градовим покриттям для наших садів.

Під час виставки ми обмінялися контактами з багатьма компаніями і вже контактуємо з ними електронною поштою. Загалом, отримали багато інформації і тепер краще розуміємо як далі позиціонувати свою продукцію.

Скажу так, що семінари від Проєкту ІТС по участі у виставкових заходах не пройшли даремно. Ми готували до виставки, продовжимо роботу і після неї.

Владислав ЖАДАН, ФГ «Таврія-Скіф»

Участь у FRUIT LOGISTICA брали вперше. Для нас це великий досвід. Ми по іншому подивилися на наш продукт, провели аналіз і зробили висновки щодо помилок, які більше не будемо повторювати. Це стосується упаковки, сортування та інших аспектів.

Провели багато зустрічей як з українськими партнерами, так і з колегами з країн СНД, Польщі, Румунії, Молдови. Говорили про особливості їх ринків, про сезонні потреби у різних продуктах для того, щоб ми могли експортувати до цих країн. Був цікавий візит на ринок свіжих овочів і фруктів у Берліні. Також дізналися потрібну інформацію щодо обладнання для мийки, сушки, чистки продукції.

Ми зрозуміли, що участь у таких виставках – це необхідна складова розвитку. Кожна зустріч, кожні переговори – це досвід, який дозволяє нам рухатися вперед, покращувати свій товар, продавати не просто сировину, а повністю готовий, правильно поданий продукт. Сьогодні покупець віддає перевагу тому, що подобається візуально, тобто купує очима.

Організація візиту – на високому рівні. У нас була велика делегація, хтось був уперше, але правильно організована програма, координація і консультація учасників дозволила все встигнути, багато побачити і зробити. Дякуємо за цей візит і сподіваємось на подальшу співпрацю з Проєктом ІТС.

rbt

Роман ДЯЖУК, «Дунайський аграрій»

Раніше ми були на FRUIT LOGISTICA в якості візитерів, а цього року вперше взяли учась як екзибітори. Це дуже корисний досвід для нас. Багато побачили, обмінялися контактами з потенційними партнерами, провели багато переговорів і зустрічей.

Прямі результати поки оцінювати зарано. Поки все на рівні контактів і зв’язків. Але ми будемо спілкуватися з ними і шукати варіанти вигідного партнерства.

Дякую команді ІТС за організацію і дуже гарний стенд.

Візит української делегації на FRUIT LOGISTICA 2020 став можливим завдяки Проєкту Міжнародного Торгового Центру (ІТС) «Сприяння виходу малих і середніх підприємств плодоовочевого сектору на зовнішні ринки та включення їх у ланцюжки доданої вартості».

Проєкт допомагає малим і середнім виробникам та переробникам свіжих овочів і фруктів південних регіонів України підвищити конкурентоспроможність, інтегруватися в національні та глобальні ланцюжки створення вартості, відкрити доступ до нових ринків з фокусом на ринки ЄС.

Проект фінансується урядом Швеції та реалізується ІТС у тісній співпраці з національними партнерами проекту.

%d блогерам подобається це: