Розвиваємо близькосхідний напрямок: українські фермери розповідають про Gulfood 2020

Сім компаній і три профільні асоціації з України взяли участь у міжнародній виставці Gulfood 2020 разом із командою Проєкту ІТС. Виставка проходила з 16 по 20 лютого у Dubai World Trade Centre (ОАЕ).

Зокрема, представити свою продукцію на національному стенді та ближче познайомитися з плодоовочевим ринком Близького Сходу і Північної Африки мали нагоду компанії «Сади Дніпра», Fruitlife, «Агросільпром», «Агро-Патріот», «Лана», «Сади Донбаса», CryoVit, а також Українська горіхова асоціація, Українська асоціація аграрного експорту, та асоціація УКРСАДВИНПРОМ.

Протягом 6 робочих днів у м. Дубай українська делегація мала різноманітну програму. Залежно від профілю компанії, учасники відвідували тематичні заходи, гіпермаркети, ринки, зустрічалися з провідними імпортерами та експортерами свіжих овочів і фруктів на ринку Близького Сходу та Північної Африки, проводили B2B-зустрічі і багато працювали з учасниками та гостями Gulfood.

Ми запитали учасників нашої делегації про враження від участі у виставці.

Сергій ОСТАПЕЦЬ, «Сади Донбаса»

На виставці Gulfood ми були вперше. За цю можливість дякуємо Проєкту ІТС. Нам сподобалось працювати за колективним стендом, була хороша атмосфера взаємодопомоги. Кожен представляв свою компанію, але разом ми усі представляли Україну, і таким чином просували різні продукти.

Виставка виправдала наші сподівання. Ми отримали дуже корисний досвід, а реальний результат, я сподіваюсь, прийде вже незабаром. Для цього треба ще попрацювати з тими контактами і компаніями, з якими познайомились на Gulfood. Багато спілкувалися з представниками Індії, Сенегалу, Гани, Саудівської Аравії. Вони висловлюють готовність співпрацювати з нами. Будемо з ними підтримувати зв’язок, розглядати їхній попит і умови поставки, щоб вони були взаємовигідні. Ми побачили, що ринок яблук дуже широкий, є над чим працювати.

Наш експортний досвід невеликий. Будемо працювати з логістичними компаніями, прораховувати варіанти поставки в ті країни, які нами цікавляться, щоб робити реальні пропозиції. По упаковці ми загалом готові. Щодо сертифікації, то зараз працюємо над отриманням GLOBAL G.A.P. і HACCP. Загалом скажу, що інформації отримали багато, будемо враховувати, вчитися.

Володимир ГУРЖІЙ, національний консультант ІТС

Виставка Gulfood, як і інші виставки цього року, збирають меншу кількість відвідувачів, ніж раніше. Якщо говорити про впізнаваність нашої продукції, то вона, безумовно є. Цього року біля нашого стенду було помітно більше відвідувачі з Індії та країн Африки. Це можна пояснити тим, що наша продукція, яка імпортувалася в ОАЕ, потім розходилася і в інші регіони, в ту ж Африку.

Хочу відзначити кілька питань, над якими нам треба працювати в майбутньому. По-перше, відсутність ефективних комунікацій через електронний кабінет, коли українські виробники запрошували до себе на стенд потенційних партнерів. Видно, що графік був не дуже добре спланований. По-друге, були і питання щодо розміщення стенду, до нас часто не доходили. По-третє, нашим компаніям потрібно завжди брати кілька своїх представників. Хтось маж постійно стояти на стенді і чекати того самого клієнта, з яким продовжиться співпраця. Інші люди потрібні, щоб вивчати виставку загалом: тренди, новинки та інше. Також гадаю, що варто приїжджати на такі заходи на кілька днів, щоб попрацювати на великих ринках свіжої продукції.

Усі ці проблеми – точки нашого потенційного росту. Щодо активу. Українські продукти знають, цікавляться. Але потрібно ще активно працювати, щоб закріплятися на ринку. Не потрібно розказувати, яка у нас є продукція. Потрібно зрозуміти, яка продукція потрібна їм. І запропонувати її за конкурентними умовами. Тобто максимально підлаштуватися під ринок, який має багато нюансів.

Під час семінару «Art of Selling», який провів консультант ІТС Шувра Чакраборті, якраз обговорювали ці нюанси і особливості. Шувра розповів багато цікавого з власного досвіду.

Хочу побажати всім максимально приділяти увагу вивченню, здобуттю інформації, орієнтуватися на лідерів ринку і шукати можливості для того, щоб самим ставати лідерами.

Геннадій ЮДІН, президент Української горіхової асоціації

Gulfood 2020–  найбільша і найвпливовіша в світі щорічна виставка харчової промисловості, з найбільшою кількістю відвідувачів, експонентів і бізнес-операцій, проведених протягом чотирьох днів виставки. У ній бере участь понад 5000 компаній з 120 країн і понад 97000 відвідувачів з 185 країн світу.

332 стенди на Gulfood 2020 представляють горіхи і горіхову продукцію! Тому кожного ранку по черзі виходили «тралити», вивчати виставку.

На стенді Української горіхової асоціації просування сортової горіхової продукції відбувалося досить ефективно. Хочу висловити подяку організаторам стенду – Проєкту ITC в Україні та його керівнику Альоні Коломойцевій. Нам дуже допомагав стенд із зображенням горіхів, які кидається в очі всім відвідувачам колективного стенду

Для третього дня виставки ми приберегли і свою родзинку, яку презентували спільно з підприємством «Агросільпром». Вперше на світовому ринку горіхових масел була показана промислова пляшка олії, виготовлена з українського фундука.

%d блогерам подобається це: