Команда Проекту ІТС В УКРАЇНІ ПРОВЕДЕ ЦИКЛ ТРЕНІНГІВ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ІЗ ПІДТРИМКИ БІЗНЕСУ

Проект Міжнародного Торгового Центру (ІТС) «Сприяння виходу малих і середніх підприємств плодоовочевого сектору на зовнішні ринки та включення їх у ланцюжки доданої вартості» ініціював цикл тренінгів, спрямованих на зміцнення потенціалу українських організацій із підтримки бізнесу в частині розробки ними портфеля послуг із доданою вартістю, які б відповідали потребам малих і середніх виробничих підприємств, сприяли підвищенню їх конкурентоспроможності та виходу на нові ринки.

Цикл тренінгів передбачає аудиторні групові заняття та подальше консультування представників організацій із підтримки бізнесу, які пройдуть навчання, з метою підтримки, перевірки та заохочення впровадження ними нових послуг та процедур.

У міжсесійні періоди міжнародний консультант Проекту пітримуватиме зв’язок з учасниками шляхом організації відеоконференцій та через інші електронні засоби.

Цикл тренінгів передбачає висвітлення таких тематичних блоків:

  • Визначення стратегії: ключові концепції та методики розробки комплексної стратегії організації на основі даних за трьома ключовими напрямками:

Де грати? Визначення ключової клієнтури, спектру товарів та цільових ринків  на основі всебічної перевірки потреб клієнтів, оцінки конкурентного середовища та контексту

Як виграти? Визначення механізмів максимального впливу на клієнтів, забезпечення ефективної внутрішньої організації та комунікації

Як відстежувати та оцінювати результати? Вивчення механізмів вимірювання результативності та управління діяльністю організації з метою забезпечення виконання пріоритетних завдань стратегії

  • Створення портфеля послуг: розуміння структури портфеля послуг для задоволення конкретних потреб цільових клієнтів з урахуванням ключових клієнтських сегментів, пріоритетності тих чи інших результатів, першочергових завдань стратегії, а також структури послуги, спрямованої на максимізацію ефекту від її отримання.
  • Управління роботою з клієнтами: визначення механізмів для налагодження діалогу з клієнтами та забезпечення їх максимального впливу, зокрема, моделі управління роботою з клієнтами, механізми відстеження надання послуг та досягнення проміжних результатів, визначення порядку управління взаємовідносинами з клієнтами, що лежить в основі можливого подальшого впровадження системи Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Перший із циклу тренінгів, присвячений розробці стратегічного плану діяльності та розвитку послуг, пропонованих організаціями із підтримки бізнесу, проходитиме 11 – 12 червня в Одеській Регіональній торгово-промисловій палаті.

%d блогерам подобається це: